02 Νοεμβρίου, 2012

Ποιοί -ή, "τί"- είμαστε; - I

λα ξεκίνησαν από την ικανότητά μου να πλάθω σενάρια. Θέμα φαντασίας, λοιπόν!

Αφού εδώ μέσα συζητάμε γιά το "Μάτριξ" και τα "πυθαγόρεια" Μαθηματικά, γιατί να μη συζητήσουμε και γιά τον συνδυασμό τους;...
...Και, μάλιστα, γιά την επιρροή τους στις γεννήσεις και τους θανάτους...

...Τις μετενσαρκώσεις μας!

Αν και θα μπορούσε να με βάλει σε υποψίες η σκηνή από την αυθεντική ταινία "Μάτριξ", όπου ο ήρωας ξυπνάει μέσα σε μία αίθουσα με άπειρα πανομοιότυπα μωρά μέσα σε άπειρες πανομοιότυπες θερμοκοιτίδες, το είδα το θέμα απ' τη μαθηματική μεριά. Έκαστος στο είδος του, που λένε!
Το ερώτημα, λοιπόν, είναι: Άρα γε, οι χρονικές στιγμές των γεννήσεων και των θανάτων συνδέονται με σχέσεις "πυθαγορείων" Μαθηματικών;

Η απάντηση είναι ένα σαφέστατο "ναί"!

Προσέξτε, όμως: η ημερομηνία γεννήσεως ενός ατόμου με την ημερομηνία θανάτου του δεν συνδέονται. Αντιθέτως, συνδέονται οι ημερομηνίες των διαδοχικών γεννήσεων του ίδιου ατόμου (μετενσαρκώσεις) και οι ημερομηνίες των διαδοχικών θανάτων του (σε διαδοχικές ζωές, εννοείται)!!!



i. Η διαπίστωση

Εφ' όσον, κατά Πλάτωνα, η ψυχή θυμάται, απ' αυτόν τον κανόνα δεν ξέφυγα ούτ' εγώ. Θυμήθηκα τις δύο αμέσως προηγούμενες ζωές μου. Τις ημερομηνίες ...ενάρξεως και λήξεως... Αν και δεν τα θυμήθηκα σε μιά μέρα. "Κομμάτια κι αποσπάσματα", που λέει κι ο τραγουδοποιός, τα οποία κάποια στιγμή συνενώθηκαν, και μου έδωσαν δύο κάδρα με δύο εικόνες.
Τρείς ημερομηνίες γεννήσεως, λοιπόν, και δύο θανάτων, οι οποίες απετέλεσαν μία μικρή βάση δεδομένων, ώστε να κάνω τους υπολογισμούς μου. Να εξηγηθώ, όμως, πριν προχωρήσουμε: θα σας κοινοποιήσω τη μέθοδο, αλλά όχι τα δεδομένα καθ' εαυτά. Είναι αυστηρώς προσωπικά στον μέγιστο βαθμό.

Στο σημείο αυτό θυμήθηκα επίσης μία διάχυτη φήμη της Αστρολογίας, που λέει (γενικώς και αορίστως) ότι η Σελήνη ρυθμίζει τις γεννήσεις - και μάλιστα, με ακρίβεια δευτερολέπτου. Αν και κανένας Αστρολόγος (ακόμη κι επαγγελματίας) δεν φαίνεται να ξέρει λεπτομέρειες, ωστόσο όλοι φαίνεται πως έχουν ακουστά το ρητό αυτό.
Ίσως να χρειαστεί να καταφύγουμε στην Ινδουϊστική Αστρολογία, γιά να βρούμε τέτοιον επιμερισμό του χρόνου. Αλλά, ως τότε, θα προχωρήσουμε όπως ξέρουμε.

Η επόμενη σκέψη μου ήταν να δοκιμάσω διάφορες "μονάδες", να δω αν μπορώ να μετρήσω επακριβώς (δηλ. με ακεραίους αριθμούς) τα διαστήματα μεταξύ γέννησης και θανάτου, γέννησης και γέννησης, θανάτου και θανάτου. Λόγου χάριν, δοκίμασα να μετατρέψω τους όρους της ακολουθίας Φιμπονάτσι σε μέρες. (Δεν έβγαλε αποτέλεσμα αυτό).
Κάποια στιγμή, δοκίμασα να θέσω ως "μονάδα" τον σεληνιακό μήνα - εφ' όσον δεχόμαστε πως η Σελήνη ρυθμίζει τις γεννήσεις (και τους θανάτους, ως απεδείχθη). Σωστή σκέψη, πλην όμως ο σεληνιακός μήνας είναι ...πέντε ειδών (λεπτομέρειες εδώ)! Αλλ' αυτό ήταν εύκολο έργο: το λογιστικό φύλλο έδειξε κατ' ευθείαν ότι ως τέτοια "μονάδα" μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνον ο τροπικός (tropical) ή ο αστρονομικός (sidereal) σεληνιακός μήνας. Τα άλλα τρία είδη (συνοδικός, δρακονικός, ανωμαλικός) αποκλείονται, διότι βγάζουν αποτελέσματα αλλού 'ντ' αλλού.
Η διαφορά των δύο αποδεκτών τύπων είναι ελάχιστη, μόλις στο τέταρτο δεκαδικό ψηφίο. Πράγμα που μεταφράζεται σε απόκλιση περίπου 25 ημερών σε 10,000 (δέκα χιλιάδες) σεληνιακούς μήνες, δηλ. σε περίπου 833 χρόνια. Αλλά εμένα δεν μ' ενόχλησε, διότι εξέταζα ζωές εκτεινόμενες σε διάστημα μικρότερο των 200 ετών.

Πράγματι, βγήκε ότι γέννηση από γέννηση απέχουν ακέραιο αριθμό τέτοιων σεληνιακών μηνών! Το ίδιο και θάνατος από θάνατο! Τα διαθέσιμα δεδομένα επέτρεψαν πιστοποίηση αυτού του γεγονότος τρεις φορές μόνον, αλλ' αυτές οι τρεις φορές είναι αρκετές γιά ν' αποκλείσουν την όποια σύμπτωση. Άρα, μπορούμε χωρίς λάθος να "συμπεράνουμε το όλον εκ του μέρους".

Και με τα "πυθαγόρεια" Μαθηματικά, τί γίνεται;

Όντως, οι τρεις ακέραιοι αριθμοί, δηλ. τα πολλαπλάσια της διάρκειας του αστρονομικού / τροπικού σεληνιακού μήνα που βρήκα, δεν έχουν καμμία σχέση με τους όρους της ακολουθίας Φιμπονάτσι.



Οι δεκαοκτώ πρώτοι όροι της ακολουθίας Φιμπονάτσι.


Εκ πρώτης όψεως. Διότι (λόγωι εμπειρίας) δεν σταμάτησα εκεί: δοκίμασα, αν οι ακέραιοι που βρήκα, μπορούν να εκφραστούν ως άθροισμα όρων της Φιμπονάτσι.

Τα αποτελέσματα ήσαν παραπάνω από εκπληκτικά.

Όχι μόνο ήταν άθροισμα όρων της Φιμπονάτσι (πράγμα που θα μπορούσε να ισχύσει γιά κάθε ακέραιο αριθμό, άρα άνθρακες ο θησαυρός), αλλά κάθε όρος του αθροίσματος συμμετείχε σε μία συμμετρική δομή!!!!!
Πότε από τον κάθε όρο πήγαινα στον επόμενο πηδώντας -πχ- ανά δύο, πότε οι διαφορές αυξάνονταν (πήδημα δύο όρων, πήδημα τριών, πήδημα τεσσάρων), πότε έτσι, πότε αλλοιώς. Αλλά οι τρεις συμμετρίες που ανακάλυψα ήταν ξε-κά-θα-ρες.



Παράδειγμα συμμετρίας: αυξανόμενη διαφορά
κατά 1, κατά 2, κατά 3 όρους.
Δίνει άθροισμα 1178 (σεληνιακούς αστρικούς μήνες).
Ήτοι, ενσάρκωση ξανά μετά από 88 χρόνια περίπου.


Μαθηματικά της ζωής και του θανάτου, λοιπόν...



ii. Το ...τιμημένο "Μάτριξ" ξανά!

Το επόμενο βήμα ήταν να δω τί είδους άτομα ήταν αυτά, των οποίων τις γεννήσεις έλαβα υπ' όψη μου... τί είδους άτομο ήμουν. Όθεν, ανέτρεξα στις αστρολογικές "εφημερίδες" (εδώ - αριστερά στη σελίδα, στο μενού, εκεί που λέει "ephemeris", "6000 years ephemeris"), να υπολογίσω άλλα δύο ωροσκόπια - εκτός απ' το σημερινό μου, που το ξέρω απ' έξω. :-)
Τ' αποτελέσματα πάλι ήταν εκπληκτικά, αλλά έπεσα σε πολύ άσχημη έκπληξη.

Γιατί;

Διότι, κάποια πολύ ευδιάκριτα αστρολογικά χαρακτηριστικά επαναλαμβανόντουσαν συνεχώς! Ήταν -περίπου- σα να είχαμε το ίδιο άτομο να γεννιέται σε τρεις διαφορετικές ημερομηνίες. Όπως στο περίφημο σκίτσο του Quino, που ένας δημόσιος υπάλληλος βαριέται θανασίμως, και γεμίζει τον τόπο σφραγίδες. Κάπως έτσι:




Με μία διαφορά: ο υπάλληλος στο κόμικς ήτο αρκετά ποιητής! Με τις σφραγίδες είχε φτιάξει ένα τεράστιο λουλούδι! Εδώ, αντιθέτως, δεν υπάρχει καμμία ποίηση... όπως θα διαπιστώσετε κι εσείς σε λίγο.

Λοιπόοοοοννν... Συνοψίζω:
  • Η ημερομηνία γεννήσεως σε μία ενσάρκωση απέχει από την προηγούμενή της ακέραιο αριθμό σεληνιακών αστρονομικών μηνών. Το ίδιο και απ' την επόμενή της.
  • Η ημερομηνία θανάτου, το ίδιο.
  • Ημερομηνία γεννήσεως και ημερομηνία θανάτου στην ίδια ζωή, δεν έχουν τέτοια σχέση.
  • Ο συντελεστής πολλαπλασιασμού των σεληνιακών αστρονομικών μηνών προκύπτει ως άθροισμα όρων της ακολουθίας Φιμπονάτσι, οι οποίοι όροι με τη σειρά τους συμμετέχουν σε μία συμμετρική δομή.
  • Η δομή αυτή δεν είναι απαραίτητο να είναι σε κάθε περίπτωση η ίδια. (Δηλ. από τη γέννηση 1 έως τη γέννηση 2 έχουμε άθροισμα πχ από τον έκτο όρο, πηδώντας ανά δύο μέχρι τον 12ο. Από τη γέννηση 2 μέχρι τη γέννηση 3, ξεκινάμε από τον πρώτο όρο, και πηδάμε όρους με αυξανόμενη διαφορά, πχ πάμε στον 2ο όρο, μετά στον 4ο, μετά στον 7ο, και σταματάμε στον 11ο. Και ούτω καθ' εξής.)
"- Και πού βρίσκεται η άσχημη έκπληξη;", θα με ρωτήσετε.

Μα, στο ότι και τα πιθανά ωροσκόπια είναι πεπερασμένα, και οι πιθανές συμμετρίες επάνω στην Φιμπονάτσι είναι πεπερασμένες! Δηλαδή, δεν έχουμε και πολλές επιλογές!

Δηλαδή, ποιά "ελευθερία του ανθρώπου" και πράσιν' άλογα;!...

Γιά να γίνω σαφέστερος:

Εάν υποθέσουμε ότι μετενσαρκωνόμαστε το πολύ με διαφορά 5,000 (πέντε χιλιάδων) ετών από ζωή σε ζωή, τότε αυτό μας κάνει 5000*365.25/27.32166, δηλαδή 66,842.57 αστρονομικούς σεληνιακούς μήνες. Ο 25ος όρος της Φιμπονάτσι, δηλαδή ισοδυνάμως το άθροισμα 23ου και 24ου, τον ξεπερνάνε αυτόν τον αριθμό, άρα δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε την ακολουθία πέρα απ' τον 25ο όρο.

Πόσες συμμετρίες, όμως, μπορούμε να παράγουμε με 25 όρους;

Γιά να το θέσω αλλοιώς: Πόσες μελωδίες μπορούμε να σκαρώσουμε με 25 νότες; Πόσες μελωδίες μπορούμε απλά να παίξουμε σε όργανο με 25 νότες;

Τα ωροσκόπια, τώρα, έχουν συνδυασμούς: 12 (ο Ήλιος) * 5 (Ερμής) * 5 (Αφροδίτη) * 12^6 (Άρης, κτλ - χωρίς να υπολογίσουμε τον Πάνα), που μας κάνει 895,795,200 τύπους ανθρώπων. (Ο Ερμής και η Αφροδίτη έχουν 5 ζώδια πιθανά, διότι ποτέ δεν φεύγουν πέρα από δύο ζώδια σύν ή πλήν του ζωδίου του Ηλίου.) Δηλαδή, θεωρητικώς ανά πάσα στιγμή στον πλανήτη μας θα βρούμε άλλα έξι-εφτά ανθρωπάκια, που έχουν ακριβώς το ίδιο αστρολογικό αποτύπωμα με την αφεντιά μας!
Υπολογίστε, όμως, ότι: (α) οι πιθανές συμμετρίες (patterns), που μεταφέρονται επάνω στο ωροσκόπιο από ενσάρκωση σε ενσάρκωση περιορίζουν ακόμη περισσότερο τους πιθανούς ανθρωπότυπους, και (β) σε κάθε εποχή οι πιθανοί συνδυασμοί Ουρανού - Ποσειδώνα - Πλούτωνα περιορίζονται ακόμη περισσότερο, διότι αυτοί οι πλανήτες κάνουν πολλά χρόνια γιά μία πλήρη περιστροφή. Άρα, οι εν ζωή άνθρωποι αποκλείεται να ζήσουν μαζί με άλλους ανθρώπους, των οποίων οι θέσεις του Ποσειδώνα και του Πλούτωνα βρίσκονται περισσότερο από το πολύ 4-5 ζώδια πριν ή μετά το αντίστοιχο δικό τους.

Αυτά γιά τον πεπερασμένο αριθμό ωροσκοπίων τά 'ξερα παλαιόθεν, αλλά ούτως ή άλλως μιλάμε γιά μεγάλο αριθμό συνδυασμών. Εκείνο που μου την έδωσε, είναι οι σαφώς πολύ πιό περιορισμένες δυνατότητες γιά "κεντήματα" επάνω στην Φιμπονάτσι.

Τηλεγραφικώς, έχουμε στην κυριολεξία να κάνουμε με τα "πανομοιότυπα μωρά" της ταινίας, που λέγαμε στην αρχή...

37 σχόλια:

ΑΟΡΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ είπε...

@Eργοδότα

Καταπληκτικό..έδωσες ρέστα πάλι...βέβαια θα σε παρακαλούσα να είσαι πιο επεξηγηματικός καθως χρειάζεται πιθανόν να πληροφορηθούμε το "γιατί" και το "πως"...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΠΟΤΙΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ... ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΨΥΛΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΧΑΝΕΣ ΣΥΜΠΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ (ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ) ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΓΑ; ΚΑΙ Η ΣΕΛΗΝΗ ΕΑΝ ΦΥΓΕΙ (ΟΠΩΣ ΗΡΘΕ) ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;

HellCombatant είπε...

Μια απορία. Τι γίνεται με τις Μεγα-θυσίες?! Με εκείνους τους κακόμοιρους που πέθαναν κατά χιλιάδες στις πυραμίδες της Ν. Αμερικής? Με τους νεκρούς των δύο ΠΠ? Πως ταιριάζουν αυτά τα δεδομένα στην...Φιμπονάτσι? Μήπως έβαλες πολύ λίγες παραμέτρους στο πρόβλημα?

Όσο για τα του Ανώνυμου περί Σελήνης, είτε έχει άλλες πληροφορίες είτε επηρεάστηκε από όσα ήδη έγραψε ο Φίλιπ Ντίκ πολλά χρόνια πριν πει δορυφορικής τεχνολογίας!

http://www.youtube.com/watch?v=4Q6vAkwIpcg

http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_Free_Albemuth

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ; (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ) ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ;

Κ.Δ είπε...

Καλά η επιστημονική αστρολογία του εργοδότα θα βγάλει νοκάουτ όλη την αστρολογική κοινότητα…

Όμως ξεχνάς εργοδότα μου το ζουμί του χάρτη είναι το που συμβαίνουν τα πράγματα… Οι οίκοι δίνουν χρώμα…

Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο μπήκα…
Ο λόγος είναι πιο γενικός. Βλέπεις τυγχάνει να έχω δίδυμο … με τον οποίο η σχέση βιωματικά είναι ένα μεταφυσικό σχολείο… που μου δίδαξε πως καμιά αλήθεια δε χωρά σε κανένα χάρτη… γιατί ο χάρτης αυτός είναι αποτέλεσμα μικρόνοης παρατήρησης κάποιας παγιδευμένης υπο-ύπαρξης

Η ουσιαστική μου επισήμανση το λοιπόν έχει να κάνει με το ότι όλες σου οι παρατηρήσεις πάνω στα «πυθαγόρεια μαθηματικά» εξ’ απ’ ανέκαθεν αναδεικνύουν, υποσυνείδητα ίσως από μέρους, την ανάγκη πλέον να ξεφύγουμε από τις αναλογίες της χρυσής τομής του πεντάκτινου αστέρα… αφού αυτές φυλακίζουν την ενέργεια… και να αρχίζουμε να παρατηρούμε (και κατά συνέπεια να εφαρμόζουμε) αυτούς τους νόμους που σχετίζονται με τον εξάκτινο … Αυτούς δλδ που ελευθερώνουν ενέργεια…

Ανώνυμος είπε...

Hallo spaceboy

Σαφώς και υπάρχει σειριακότητα. Νόμος αυτό. Και στην ευκαιρία σου κάθε...χιλιάδες χρόνια πάλι σειριακότητα υπάρχει.

Αμα δεν...φτιάσεις τα Γράμματα. Πρώτα με γωνίες μετά με καμπύλες...πρώτα τα κεφαλαία και μετά τα μικρά...δεν μπορείς να πας στους αριθμούς.

Κεκρυμμένος - Ενας - Πολλοί (Γράμματα) - Απειροστό πλήθος (Αριθμοί-Elohim)



ΚΔ

Πρόσωπο βλέπεις στο τέλος...του Θεού. Και όχι κοιλιά.

Στα πόδια...του από κάτω και εντός βαθιά είσαι τώρα.

Παράθυρο στο χάος ανοίγει, όταν είναι να ανοίξει σειριακά και με εντολή και με σκοπό.

Φυσικά και με την δική σου θέληση γίνεται αυτό...αλλά δεν θα στο συνιστούσα επ'ουδενί.

Η νοημοσύνη...είναι η σοφία Του,αλλά της Καρδίας, όχι του νου του εγκεφάλου. Η δε ατομική...οδηγεί σε λάσπες και σκατά. Αδύνατον ψηλαφόντας να δεις τον Θεό. Μόνο όταν καταλάβεις ότι πλέον έρχεται Εκείνος σε Εσένα. Υπάρχει πιά και η έννοια της Λυτρώσεως που παλιότερα δεν υπήρχε (υπήρχε μόνο της σωτηρίας). Πλέον δεν υπάρχει αναγκη περάσματος του πυρός (αδύνατον anyway). Υπάρχει όχημα που παρακάμπτει...τον φύλακα του πεδίου. Ασε που ο πρώην φρικώδης ανίερος...είναι τίμιος πλέον, οπότε δεν ανήκει σε ενάντιες δυνάμεις.

Το πρόβλημα είναι η επιλογή της θυσίας...ήτοι το Θέλημα του Πατρός. Ως κοσμημένη επιστροφή λύτρωσης, ήτοι τοποθετήσεως στον αιώνα...και ουχί στο χρονικό πλαίσιο των Νήσων των Μακάρων (όπου ο ανίερος Κρόνος...πλέον έχει γίνει τίμιος φύλακας που λέγαμε πιό πάνω...το sat...που έγινε ανα-sat)

H σοφία του Θεού, είναι πολύ μακρυά...και φυσικά είναι καυστική για εμάς. Οπως καυστικό είναι και το πυρ κάτω από εμάς...

Με αυτό τον φορέα...τσου. Με άλλον όμως...είναι οξυγόνο τρόπο τινά.

Αλλο η ελευθερία και άλλο η ελευθεριότητα ή η φυγή που μπορεί να σε βγάλει αλλού-νταλού ή να σου κάψει τα φτερά.

Οι σφαίρες της κεντρικής εναλλάσουν ρόλους...δεν είναι μόνο το Κέτερ ή το Μαλκούτ.

Τα σκατά είναι το καλύτερο λίπασμα της επόμενης σποράς.

Αν δεν δεις την ορφική ορολογία δεν μπορείς να κατανοήσεις τις έννοιες Απειρία, Πέρας, Απειροστόν πλήθος (όχι άπειρον).

Εφόσον ο Λόγος είναι έμφαση του Πατρός...αναγκαστικά θα γίνει σάρξ.

Ο Πατήρ...beyond. Η προβολή του όμως (3ο πρόσωπο) και η ρύσις του (2ο)....συνθέτουν τις 2 ετερότητες του ομοουσίου Λόγου.

Ο Λόγος...θα γίνει ΑΜ και αυτό ΗΝ (προς τον Θεό) γιατί θέλει και άλλο φορέα, προκειμένου και η ψυχή να εκφραστεί και η δύναμη υπαρκτότητας να αποκτήσει και απτότητα.

Ο Φάνης είναι το πέρας στην Απειρία της Νυκτός. Εκείνος γεμίζει τα πέρατα της απειρίας με τον Λογο του. Δίνοντας με την σειρά του απειροστή F ύπαρξης...Είναι που είναι και ο Φάνης αυτός καθαυτός.

Πρόσεξε...ο Πατήρ δεν είναι άχρονος απλώς....είναι πέρα από κάθε τι που μπορεί να ονοματιστεί, αλλά πάει μαζί με την Ακτινοβολία του και το Γέννημα του. Πάντα αεί ήταν (βάζουμε το αεί γιατί είμαστε μαθημένοι στα χρονικά).

Αχρονος...είναι ο Λόγος (2ο-3ο), αλλά είναι και έμφαση του απολύτου Ενός.

Για αυτό και είναι ο Δημιουργός...Πρόσεξε στην Δημιουργία που είναι άπαξ....έχουμε τον αιώνα.

Μετά έρχεται ο χρόνος...στον Κόσμο, που έπεται της δημιουργίας. Εκεί υπάρχουν οι τόροι και οι κοιλιές που κακώς τοποθετείς στα πιό πάνω που δεν παίζουν καμπύλες...αλλά γραμμές που δεν υπάρχουν στην φύση.

Αν εννοείς κοιλιά την λίμνη της διάνοιας (Μπ) που χύνεται η σοφία (Χόχ)...ναι υπάρχει η έχουσα τα δευτερεία της Τριάδος (όχι ότι είναι δεύτερη από την Τριάδα που είναι anyway απόλυτος, αλλά Αυτή δέχεται απευθείας τα θεία δώρα του Πατρός).

Πάρε και ένα tip σε παγκόσμια πρώτη

Λίμνη + Νήσος = 666...γιατί μπερδεύεσαι και πήγαινε στον Τόλκιεν επιτέλους...

Οτι φέρει Φάνη...έχει πέρας. Ο Φάνης όμως είναι Απειροστή Δύναμις Υπαρκτότητας. Δεν λείπει...από εκεί που εκρέει.

Απειρία είναι η πρώτιστη κατάσταση της Νύκτας...ως σκότος.

Συνεχίζεται...

Ανώνυμος είπε...

Για να λύσεις την παράλληλη γενιά του χάους...πρέπει να λύσεις το μυστήριο των γραμμάτων που εξέπεσαν και των κεφαλών-σεληνιακών γαιών...Και ΝΑΙ οι χάρτες είναι αρκούντως κατατοπιστικοί...εάν και εφόσον σου επιτραπεί να τους διαβάσεις. Γιατί...θα σου επιτραπεί, δεν θα το βγάλει η ''νοημοσύνη'' σου.

Είναι η αυτοπροστασία των περιέργων σινδονίων...

Ναι υπάρχουν συγκεκριμένες γεωμετρίες, αλλά υπάρχουν και ριμάνιοι χώροι (δεν έχεις λύσει το μυστήριο του δίδυμου σύμπαντος...προέλευσης και του μοναχικού silent watcher architect)

Πρόσεξε γιατί πεπερασμένη είναι η σκέψη...η ανθρώπινη.

Απειροστό πλήθος...είναι διαφορετικό από το άπειρον...αλλά και από το πεπερασμένο.

Κλασσικό λάθος ορολογίας.
Οι αριθμοί είναι πεπερασμένοι ή όχι ?

Το θέμα είναι να καταλάβεις την λογική της πτώσεως του Λόγου...την γεωμετρία της...τα πυρά της, την αναγκαιότητα της παλιγενεσίας και πως...ο ανίερος, γίνεται τίμιος και για ποιόν λόγο, σε σχέση με την εντολή μη λοιδωρού κρίσεως στον ακατανόμαστο, μέχρι το πλήρωμα (ξέρεις τι είναι πλήρωμα ?) του χρόνου.

Επιλογή...Θυσίας. Ελληνοπρεπής Θέωσις. Αυτή είναι η κλείδα και μόνο. Σταυρική.

Οποιαδήποτε άλλο pattern δήθεν ''απελευθερωτικό''...μαθηματικά και με άλλο pattern σε οδηγεί στην ΠΥΡΑ._...και ως γνωστόν δεν περνάς την πυρά άκαυτος.

Το τι είναι η μπόμπα χάους...μπορεί να το ανακάλυπτες αν ανακάλυπτες στον χάρτη ας πούμε της Αττικής...γιατί είναι εκεί που είναι η Βαρυπόμπη...και γιατί από πάνω της το Κατσιμίδι(595).

Το σπάσιμο των βρόγχων, γίνεται δι' Αυτού και Μόνον. Για αυτό είναι και Λυτρωτής...και Σωτήρας (σε γλυτώνει από την τυφωνική πυρά που κατατρώει ότι περισσεύει).

Αλήθεια δεν έχεις αναρωτηθεί...το ''παρελθόν'' ενός φύλακα...ας πούμε ενός Χερουβείμ που με την πύρινη ρομφαία του...σε εμποδίζει να περάσεις τον βρόγχο ?

απλά γιατί ο αντί...και όλη η Αποκάλυψις είναι συνεχής, συμβαίνει καθημερινά ατομικά, τοπικά, μικροκοσμικά...μακροκοσμικά.

Και φυσικά θα λάμβάνει χώρα άμα το τέλος της κοσμήσεως (συντέλεια) σε επίπεδα μερικώς ολικά. π.χ. πλανητικά.

Κανένας δεν μπορεί να παρουσιάσει κανένα.

Βρες...το θηρίον vs θηρίου.
O Nio χωρίς τον Dem...τι θα κατάφερνε ?

Ανακύκλωση...του βρόγχου...το ξέρεις.

Το αντιλαμβάνεσαι άλλωστε...όχι απλά ενδομύχως αλλά πιό έντονα...ότι πρέπει το παρελθόν του φύλακα να σχετίζεται με την γενιά του χάους.

Βρες το πως όμως. Εχει σημασία...θα καταλάβεις και τα σύμπαντα Αζκαμπάν style και τον ρόλο των ''αδρανοποιημένων''...όπως και το γιατί αφήνονται στο πλήρωμα...

Ναι...τίποτα δεν μπορεί να μην διαλυθεί στο πυρ...αυτό, του βουνού του Χαμού.

...για αυτό και είναι απαραίτητο...το πρώην κακό (μετά την φιλική συμμετοχή ...στο τελείωμα)

...η τελείωσις που λέγαμε, η ολοκλήρωσις

που απαιτεί βέβαια για να κερδίσεις ticket στο όχημα...και ένα κομματάκι σου

και ποιός σου είπε ότι ο Ηρωας...θα είναι εμφανής ? Μπορεί να ημιφαίνεται...που ξέρεις ή να δρά αλλού...και να διαπιστώσουμε όλοι...την ακτινοβολία της πράξης του.

...πράμα που δεν σου πέρασε ίσως...από τον νου ή σου πέρασε φευγαλέα.


Ρωτάω λοιπόν εγώ...εσένα και τον αγαπητό μποτίλια και τον εργολάβο και όλες τις φίλες και τους φίλους.

Μήπως ακριβώς...αυτή η αφανής στην αιτία, επίδραση της ακτινοβολίας της πράξης κάποιου αφανούς ή ημιφαινόμενου ''ήρωα''....μετατοπίσει τους πολλούς

...δίνοντάς τους φτεράαααα (όχι της redbull)

Φιλούθκια σε όλες και όλους.

Κ.Δ είπε...

Νάτος ο τρις α τέλειας ….
Καλημέρα σε όλους μας

Ω, μα ναι δε διαφωνώ για το πρόσωπο…
Απλά προσπαθούσα να δώσω μια παρομοίωση για την θέση της ανθρωπότητας και ακόμη περισσότερο του ελληνισμού… στον ομφαλό… όπου γίνεται ο μεταβολισμός του φωτός (και η παραγωγή έργου … ήρωος)

Με τη παραγωγή έργου το λοιπόν λέγω πως το σώμα του Υιού αυξάνει…
Οπότες το έργο δεν ανοίγει παράθυρο στο χάος … αλλά μεγαλώνει τον Οίκο…
Προσθέτει άγνωστο στο γνωστό… λησμονημένο στην αλήθεια…

Και λέγεις το λοιπόν πως ο Κρόνος έχει επιστρέψει σαν τίμιος φύλακας…
Πόσο να χει … το πολύ καμιά 20ριά χρόνια να χει. Εγώ τόσο είχα υποψιαστεί…
Αυτό το είπαν όμως οι ίδιοι (που λέγαν και ένα σωρό άλλα…) οι μπακλαβαδιστές λευκοί του Σαμαέλ …

Το απελευθερωτικό εγχείρημα ... το τοποθετώ ως το βέλτιστο pattern choice….
με την υπόθεση ότι είναι χαζό να πιστεύεις σε μία μοναδική αλυσό εξέλιξης…
αλλιώς δε θα μιλούσαμε για patterns…

Οπότες δε μπορώ να δεχτώ κλείδες θέωσης αν δε μου δίνουν άπειρα choices…
Το βλέπω σα πνιγερή σκλαβιά το να νου μου πει κάποιος πως να ανέλθω…

Όπως τα λέγεις για την αποκάλυψη…
Όπως τα λέγεις και για τη πορεία των φυλάκων…

Όχι δε μου πέρασε φευγαλέα…
Η ιστορία θα γραφτεί μετά god – damn…
Ίσως αρκετά μετά…

Ο ημιφαινόμενος ήρωας απλά σπέρνει …
Για αυτό έγραφα για τους μετα-ήρωες πως πρέπει να αυτοαναιρεθούν… να εμφανιστούν δλδ ως απλοί κόμβοι του grid… με ίσες αποστάσεις από τους άλλους ανθρώπους… και ουσιαστικά αφανείς… να μετατοπίσουν πρώτα τους κοντινούς… κι έπειτα με όση δύναμη έχουν να σπρώξουν όλο τον χάρτη…

Kisses…

Ανώνυμος είπε...

http://www.news-medical.net/health/Delirium-What-is-Delirium-(Greek).aspx

PANDAROS είπε...

Καλησπερα σε ολους σας..

Μια παρατηρηση και ενα ερωτημα..

-Στο ακρως εντυπωσιακο κειμενο του εργολαβου παρατεθηκαν τα σχολια των φιλων μας και τουλαχιστον σε μενα μου φανηκαν ακατανοητα και λιγο ειναι,,[ειναι σαν να μιλατε με κωδικους η' σηματα μορς],,δεν βγαζω ακρη.

-βαση ποιου οντολογικου συστηματος μιλατε αδελφια ? και το λεω με την εννοια- αν θελετε βεβαια - να μας πειτε τις πηγες σας,για να τις μελετησουμε και εμεις ωστε να μπορεσουμε να σας καταλαβουμε.
ολα αυτα μου φαινονται πρωτογνωρα..
δεν χρειαζεται να μου πειτε το σκεπτικο σας που απορρεει απο αυτες ,αλλα μονο τις πηγες σας,για να μπορεσω να σας παρακολοθησω...
γιατι ο πλατωνας δεν αναφερει αυτο που λεει ο ανωνυμος..
,
΄΄Εφόσον ο Λόγος είναι έμφαση του Πατρός...αναγκαστικά θα γίνει σάρξ.

Ο Πατήρ...beyond. Η προβολή του όμως (3ο πρόσωπο) και η ρύσις του (2ο)....συνθέτουν τις 2 ετερότητες του ομοουσίου Λόγο....'''
αυτα λεει λοιπον ο φιλος μας ανωνυμος

-Ομως ο πλατωνας και πλωτινος λενε αλλα, και καμια σχεση με αυτο που λεει ο ανωνυμος για την ακριβεια λενε τα αναποδα,.. ΕΝ , ΝΟΥΣ και ΨΥΧΗ,,με αυτην ακριβς την σειρα,,
και [πως ο λογος αν ειναι ο νους του πλατωνα δεν μπορει να ποτε να γινει σαρξ!!!] αυτα λενε οι πλατωνικοι φιλε μου
το πεδιο δημιουργιας της ζωης οπως την ξερουμε ειναι εξω απο τον ΝΟΥ.
.τοσο εξω που ο Πλωτινος αναρωτεταν αν ξερει ο Νους οτι υπαρχουμε!!!
γι αυτο σς ζητω πηγες να μπορεσω να σας παρακολουθησω,.

ευχαριστω







Ανώνυμος είπε...

Remember,remember the fifth of November.

PANDAROS είπε...

,, και τι δουλεια εχει αυτη η αδελφη ο Guy Fawkes και η προσπαθεια ανατιναξης του βρετανικου κοινοβουλιου απο αυτην την φλωρουμπα με τα παραπανω δηλαδη τα περι Λογου που γινεται σαρκα και ολα τα σχετικα που γραφεις?

Ανώνυμος είπε...

Περαστικός ήμουν και απλά θυμήθηκα την επέτειο.
Δεν έγραψα τίποτε άλλο καλέ μου και μάλλον από λάθος παρόρμηση και άθελά μου μπερδεύτηκα στά πόδια των προλαλησάντων.
Μιά επέτειος,πάντως σημαίνει αυτό πού σημαίνει γιά τον καθένα.
ή αλλιώς ,το ψάχνουμε
ή δεν το ψάχνουμε.
Δέν είναι υποχρεωτικό (με τίποτα)

Μποτίλια στο Πέλαγος είπε...

Το παρόν κείμενο τού ΕργΔημΕΡγ, συμφώνως προς τις προσληπτικές και ερμηνευτικές μου δυνατότητες, συνίσταται εκ τεσσάρων στοιχείων, τα οποία δομούνται κατά σειράν το ένα επί τού προηγουμένου:
1. Μεταφυσικές εμπειρίες.
Θεωρώ, ότι μεταφυσικές εμπειρίες έχουμε όλοι οι άνθρωποι. Αυτές καθίστανται αντιληπτές ιδιαιτέρως κατά την διάρκεια τής παιδικής ηλικίας, πριν υποστούμε την διαδικασία κοινωνικού προγραμματισμού τής προσωπικότητος.
Στην περίπτωση των μεταφυσικών εμπειριών σημαντικοτέρα τής προσληπτικής καταγραφής των είναι η ερμηνευτική διαδικασία στην οποίαν είναι δυνατόν να υπεισέλθουμε, εφόσον δεν τις αγνοήσουμε ή παρακάμψουμε.
Ο Εργοδότης διαθέτει τριπλή αρετή επ' αυτού: Αφ' ενός διαθέτει ιδιάζοντα πλούτο σημαντικών μεταφυσικών εμπειριών. Πέραν αυτού τις χειρίζεται άκρως συνειδητά μέσω δομημένων θεωρητικών προσεγγίσεων, προσπαθώντας να συνάγει από αυτές γενικού ενδιαφέροντος και συλλογικής αξίας συμπεράσματα. Και τρίτον προσπαθεί αυτά τα συμπεράσματα να καθίστανται κοινωνικό κτήμα μέσω και τής επικοινωνιακής οδού.
Καθόσον οι μεταφυσικές εμπειρίες έχουν αυστηρά προσωπικό χαρακτήρα, δεν δύναμαι επ' αυτών να διαμορφώσω ή να εκφράσσω δική μου άποψη. Βεβαίως τα συναγόμενα εξ αυτών συμπεράσματα έχουν συλλογικό χαρακτήρα και επ' αυτών καλούμεθα να ανταποκριθούμε, κατα τρόπον που θεωρούμε προσήκοντα.
2. Την επεξεργασία των εν λόγω αυτών μεταφυσικών εμπειριών συχνότατα επιχειρεί ο ΕργΔημΕργ μέσω ευστόχων και ιδιοφυών μαθηματικών μεθόδων. Σε αυτές δύναμαι κατά κανόνα να παρακολουθήσω τα γραφόμενά του. Εφ' όσον όμως η προκείμενη μαθηματική ανάλυσις στηρίζεται στην υποκειμενική αφετηρία μεταφυσικών εμπειριών, ενέχει και αυτή κατ' ακολουθίαν υποκειμενικό χαρακτήρα.
3. Αστρολογική ανάλυσις. Η τοιαύτη ανάλυσις, την οποία επιχειρεί επί τού προκειμένου ο ΕργΔημΕργ φαίνεται να είναι στατική, αντιμετωπίζοντας το ωροσκόπιο ως αναλοίωτο δεδομένο στα πλαίσια των ενσαρκώσεων, στις οποίες διαβλέπει και χαρακτήρα αλληλοδιαδοχής. Αυτή η διαπίστωση αντιφάσκει προς την πάγια θεώρηση τής καρμικής αστρολογίας, η οποία αποδίδει στον αστρολογικό χάρτη δυναμικό χαρακτήρα.
4. Ο ΕργΔημΕργ συνάγει εκ των τριών προηγούμενων στοιχείων οντολογικά συμπεράσματα περί ανθρωπίνου φύσεως. Επειδή το θέμα αυτό είναι λίαν βαθύ και υψίστης σημασίας δεν προτρέχω να εξάγω συμπεράσματα και αναμένω την συνέχισή του.

Ανώνυμος είπε...

Στα τέλη της δεκαετίας του ’30, ο Γκρότε Ρέμπερ, της εταιρείας Μπέλ συνέλαβε μυστήρια ραδιοφωνικά μηνύματα από τη Σελήνη. Δυστυχώς το επεισόδιο αυτό χαρακτηρίστηκε απόρρητο και απαγορεύτηκε η δημοσίευση του. Πρόλαβε όμως να ανακοινώσει ότι οι Ραδιοεκπομπές προέρχονταν από το εσωτερικό και όχι από την επιφάνεια της Σελήνης. Αρκετοί ερασιτέχνες αστρονόμοι συνέλαβαν σήματα από τη Σελήνη το 1934, το 1935 και το 1956 με δική τους κατασκευής ραδιοτηλεσκόπια. Ο Γάλλος συγγραφέας Ρομπέρ Σαρού ισχυρίστηκε πως ο αστροναύτης Αλ Γουώρντεν τη στιγμή που περπατούσε στη Σελήνη, άκουσε μια σειρά από ανεξήγητες λέξεις. Το αινιγματικό μήνυμα έλεγε: “ΜΑΡΑ (ή ΛΑΜΑ) ΡΑΜΠΙ ΑΛΑΡΝΤΙ ΝΤΙΝΤΙ ΕΝΤΑΒΟΥΕΡ ΕΣΑ ΚΟΥΝ ΣΑΛΗΜ”.
υγ Εαν δεν φύγει το σκάφος σελήνη απο την γήινη τροχιά μην περιμένετε άσπρη μέρα.

Ανώνυμος είπε...

Κ εσύ πως ξέρεις τη μετάφραση ρε μεγάλε! Σελήνιος είσαι?

Ανώνυμος είπε...

δεν φταις εσυ απολυτα που εισαι αγραμματος.. υγ=υστερογραφο και οχι μεταφραση παντως η γλωσσα εχει εβραικες λεξεις πχ ραμπι=ραββινος σαλημ=(ιερο)σολυμα.

Ανώνυμος είπε...

Κ ποιος σου είπε ότι φτάνει μια ομοιότητα των λέξεων ρε "γραμματιζούμενε"? Που την έχεις δει κ με τους "Εβραίους" τάχα μου?! Για πήγαινε μέχρι τα αμπάρια του σκάφους να δεις που κοιμούνται κ ονειρεύουνται τη Γη όλα τα ποντίκια σαν κ ελόγου σου κ μετά τα λέμε για την πραγματική αθλιότητα σας! Από πραγματικά μηχανοστάσια πάντως δεν έχεις ιδέα -κ εκεί δεν περνάνε οι "γλωσσολόγοι"- εκεί περνά μόνον το Γαλλικό Κλειδί που θα φας στο κεφάλι όπως κ οι υπόλοιποι αν δεν κάνεις τη δουλειά όπως πρέπει, όταν πρέπει, εκεί που πρέπει!

Ανώνυμος είπε...

Ωπαα για πες και αλλα πες και αλλα για τα αμπάρια και τα μηχανοστάσια, ποιος είναι ο καπετάνιος της μήνης ε ; δώσε λεπτομέρεια ρε λακε σε εμας τους αρουραίους...

Ανώνυμος είπε...

Ομολογείς επεισόδιο "Μπάουντυ" αγοράκι? Πας κρεμάλα! Κ εσυ βασάνισες άλλους. Στο τσούρμο, στη μπουζού και στα καράβια δεν υπάρχουν αθώοι! Μόνο καθάρματα μασκαρεμένα σαν κ εσένα.

Ανώνυμος είπε...

http://jaydevvy.livejournal.com/62829.html?nojs=1&mode=reply

ΕργΔημΕργ είπε...

Καλημέρες!

Λίγη υπομονή, κι ελπίζω να σας λυθούν όλες οι σχετικές με την ανάρτηση αυτή απορίες!

Ανώνυμος είπε...

ΚΔ

Το έργο...βρίσκει τον αιθήρ του χάους, όταν πρέπει για τον λόγο που πρέπει, προκειμένου να μορφωθεί κομμάτι του κόσμου.

Φυσικά κάποτε θα έχει και ''οριστικές'' διαστάσεις...αλλά πάντα ως προς την διάσταση αναφοράς.

Υπάρχει δηλαδή διαφορά...του μεγέθους του εκάστοτε ''σώματος'' σε σχέση με το κεκοσμημένο, το τελειωμένο, το τοποθετούμενο στον αιώνα.

Το ότι ο Κρόνος είναι φύλακας των νήσων των μακάρων, το λέει η μυθολογία και κανένας μπακλαβάς.

Τώρα που είπες για μπακλαβάδες...για ψάξε τον 8ο τον ''απορριφθέντα'' σε σχέση με τον όλεθρο που τελικά αυτός προσφέρει προς εξόντωση των...λεγεώνων.

Ο Ελευθερώσας...δεν είναι βέλτιστο pattern choise (που είναι οι προκάτοχοί του στην σειρά που λέγαμε).

Είναι ο ίδιος ρωγμή, στενή και τεθλιμμένη οδός στο matrix. Τουτέστιν δεν χρειάζεται εκ νέου ρωγμή, ούτε κάτι τέτοιο είναι δυνατόν. Αυτό που λέμε...σε έχει ήδη σώσει, μένει να σώσεις τον εαυτό σου.

''Θανάτω...θάνατον πατήσας''

με τον θάνατο...τον θάνατο

Η δική μας εξέλιξη έχει συγκεκριμένη άλυσο. Απολύτως καμία γνώση δεν έχει καταγραφεί για άλλες εξελίξεις._

Οταν απελευθερωθείς...θα δεις και το ''απειροστό μέγεθος'' (δεν υπάρχει καν choise).

Ενας τρόπος υπάρχει και μόνο...και το ξέρεις, οι άλλοι οδηγούν αλλού νταλού.

Σαφώς και σπέρνει...και ο θερισμός είναι δική σου υπόθεση.

Το σπρώξιμο...ακολουθεί την λογική έκρηξης του πυρήνα από ένα πολύ συγκεκριμένο ως προς τον αύξοντα αριθμό σωματίδιο.

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

PANDARE

έχεις δίκιο, είναι ένας ιδιότυπος διάλογος...αρκούντως αλλοπαρμένος και παραλληρηματικός όπως ανέφερε και ένας άλλος παίκτης.

Ενα είναι το οντολογικό σύστημα, απλά αλλάζουν οι εκάστοτε ορολογίες και πολλάκις και οι δυνατότητες θέασης των όντων (για αυτό υπάρχουν 4 Ευαγγέλια).

Ορφική ορολογία είναι...παλαιότερη της Πλατωνικής. Και ο Πλάτωνας και ο Πλωτίνος της χρησιμοποιήσαν μερικώς στα έργα τους.

μεταξύ ΕΝ...Απολύτου και άναρθρου...και Νου μεσολαβούν διάφορα

Οπως και μεταξύ Νου και Ψυχής...και Ψυχής και Σώματος

Δεν προκύπτουν έτσι απλά. Εν για να γίνει το ΕΝ (έναρθρον σχετικόν)...έχει πολύ ψωμί.

Από την ρύση της στιγμής και την προβολή...στην αόριστη δυάδα καιακολούθως στην δημιουργική δυάδα...στη γένεση και την Τριάδα.


Ειδικά ο Πλωτίνος έχει προχωρήσει αρκετά στις εννάδες του...και δεν λέει καθόλου άλλα πράματα.

Αλλο ο Λόγος...άλλο ο Νους.
Νους και Σώμα είναι μιά τρομερή εναντιότητα (Αόριστος δυάδα)...που κοσμείται προκειμένου να γίνει αντίθεσις (δημιουργική δυάδα) και εν τη τελειότητά της...αρμονία (ομοούσιος τριάς)

Η Ψυχή είναι και...ο μέσος λόγος, αλλά είναι κρατήρ και νους.

Αλλο το Πνεύμα...προβολή και δη επιστρεπτική στην πηγή της και άλλο ο Νους και ο Νόες.

Και ομως το ένα μπορεί να ''μπαίνει'' μέσα στο άλλο.

Ναι το πεδίο του κόσμου που ονοματίζεις ''πεδίο δημιουργίας της ζωής'' είναι αλλού (και όχι έξω) σε σχέση με τον Νου του Οντος.

Υπάρχουν όμως οι νόες των όντων...για αυτό λέμε ότι άλλο ΕΝ...άλλο η Παναύγεια του Νοητού...και άλλο ο Κόσμος.

Το ίδιο και για τη ψυχή. Υπάρχει παγκόσμιος ψυχή, κοσμική και να το πούμε πλανητική.

Για θέμα ορολογίας να σου πω ότι αυτή καθαυή η δημιουργία (Νοητός) είναι η πηγή της ζωής...που κατέρχεται στα απτά σώματα του κόσμου μας (η ζωοφόρος...είναι στα ψηλά μετά τα κολωνάκια)

Ο Πλωτίνος...αναρωτιέται αν ο Νους...έχει clear όραμα και όραση (απόλυτη γνώση)...επί των χαμηλότερων. Και πολύ σωστά...αναρωτιέται.

Το πρόβλημα πάντα...και στο εμπόριο...είναι στους μεσάζοντες ;-)

as you know

πηγές..μην ρωτάς γιατί όλα αυτά είναι σκόρπιες γνώσεις...δεξιά και αριστερά στον αλμυρό ωκεανό αλήθειας και ψεύδους

είναι κοσμικές ορολογίες ακριβώς για να συνεννοούμαστε κωδικά

πηγή είναι μία...και όλες αυτές τις σκόρπιες της συνάπτει καταλλήλως, ώστε να βρεις εκείνο το δέλτα ενός ποταμού...που θα σε οδηγήσει στο μικρό κα στενό ρυάκι του γλυκού νερού της αληθείας.

Και αυτή η τελευταία είναι δυσβάσταχτη.

Σαφώς και μπορείς να παρακολουθήσεις αγαπητέ. Οταν κλείνουν τα βιβλία και οι κοσμικές πηγές...έρχεται η αληθινή γνώση.

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

ο V...είναι ο ήρωας ο καμμένος που έκαμνε escape από την φυλακή...που λέγαμε

θυσιαζόμενος και εξιλεούμενος...προς το καλό πολλών

τεραστία κλεις κατανόησης...

PANDAROS είπε...

προς ανωνυμο,,
,γαμωτο εσυ εισαι οι αλλοι ανωνυμοι που γραφουν? βαλτε ρε ενα ονοματακι να ξερουμε ποιος λεει τι,,
-Στα δικα μας τωρα,γιναμε τσουβαλι
και εγω και εσυ,
ενα- ενα να βρουμε ακρη και να μην χασουμε την μπαλα και κυριως να μην τα αναμασαμε σαν μαστιχα ,τα λεμε, καταλαβαινομαστε και τελος ,παμε για αλλα...

Δεν ξερω απο ορφικη οντολογια ομως αυτα που λες δεν με βρισκουν συμφωνο και ουτε τους πλατωνικους

τιποτα δεν μεσολολαβει μεταξυ Εν και Νου, απλα ο Νους απορρεει απο το Εν, ετσι ξαφνικα που λεει και το τραγουδι.ως εδω καλα ?- δεν πιστευω να εχουμε αντιρησεις..
αρα το Εν ειναι παντοδυναμο και ακινητο. Χωρις δραση λοιπον, μετεχει στην δημιουργια εμεσα και οχι αμεσα, μπορω να μιλαω για τον Εν ωρες ,αλλα για οικονομια χρονου και χωρου δεν το κανω..

ο Νους,[που φυσικα βρισκεται εντος του Ενος ] στην ενατενιση του Ενος, δεν μπορει να καταλαβει την απλοτητα του και αναγκαζεται να δει τον εαυτο του μπας και καταλαβει το α-νοητον το Εν δηλαδη ,αρα στρεφεται στον εαυτο του ,το αποτελεσμα αυτης της αποτυχημενης προσπαθειας του Νου να καταλαβει το ΕΝ ειναι οι Ιδεες..οι οποιες ειναι νοητες και φυσικα εντος του Νου..
παμε καλα ως εδω?,,ουτε και εδω πιστευω να εχουμε αποριες..και διαφορετικες γνωμες,,

παμε τωρα στην ψυχη...η νοηση του Νου σαν υποκειμενο καιτο νοουμενο αντικειμενο -δηλαδη οι Ιδεες μαζι ειναι το Ον κατα πλωτινο και πλατωνα
δηλαδη ο Λογος, εγω αυτον ξερω εγω και αυτον ξερουν και αυτοι,τωρα εσυ αν ξερεις αλλον ευχαριστως θα τον ακουσω,
το αποτελεσμα της αντανακασης του Λογου ειναι η ψυχη!!!
ενα ξεχωριστο πεδιο ενεργειας ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ και υπευθυνο για τον κοσμο που εμεις αντιλαβανομαστε,
,,οποτε και σε αυτο δεν πιστευω εχουμε αντιρησεις τα λενε χαρτι και καλαμαρι οι Πλατωνικοι,


τωρα αυτα που λες εσυ οτι ο λογος γινεται σαρκα και τα αλλα περι Νου και ψυχης απο που τα αντλεις?,σιγουρα οχι απο πλωτινο και Πλατωνα ,γιαυτο και ζητησα απο την αρχη να μου πειτε που τα λενε αυτα να τα μελετησω για νας καταλαβω,,,



στα περι μεταμψυχωσης και τα σχετικα περιμενω γνωμες σας και αποψεις,,-εννοω για την αρχικη αιτια,,[αυτο μοιζει εμενα και οχι για τα μετα αν βρουμε την αιτια ολα θα ειναι ευκολα μετα ],,-οπως περιμενω με αγωνια την συνεχεια του εργολαβου,
για να μπορεσω να τοποθετηθω,,,

εαν ξεκαθαρισουμε το αλφα θα παμε και στο ωμεγα,,,ενα ενα ομως..να βγαλουμε ακρη,,

ελπιζω να μην σας κουρασα,,,,γαμωτο εχουν γραφτει τονοι χαρτιου γιαυτα τα θεματα και εμεις προσπαουμε να βγαλουμε ακρη σε λιγες γραμουλες,,και κινδυνευουμε να ξεφτυλιστουμε οτι και να πουνε τα παιδια θα εχουν δικιο ,χαχαχχα

Ανώνυμος είπε...


To Carthage then I came

Burning burning burning burning
O Lord Thou pluckest me out
O Lord Thou pluckest

burning


Ο Απορριφθής , Χορδή Κυρίου

(έτερος παραληρηματικός/disambiguation)

Ανώνυμος είπε...

PANDARE

Αγαπητέ...δεν απορρέει ο Νους...εκ του Ενός έτσι απλά.

Οτι λέμε, το λέμε έτσι προς κατανόηση, αλλά είναι τελείως λάθος. Δηλαδή όταν λέγανε στα παλιά μυστήρια ότι ο Θεός μεταμορφώθηκε σε Ερωτα προκειμένου να δημιουργήσει το λέγανε αλληγορικώς.

Και αυτό...γιατί ουδέποτε γίνανε όλα αυτά, αεί ήταν έτσι. Και το αεί ακόμα λάθος είναι αλλά εναπόκειται στα πλαίσια κατανόησης τα ούτως ή άλλως περιορισμένα.

Είναι άρρητο και άχραντο...το πως ΕΝ...γίνεται το ΕΝ. Ούτε οι θεοί το γνωρίζουν, αλλά εκ των πραγμάτων το καταλαβαίνουν ότι έτσι είναι.

Γι' αυτό και δεν θα βρεις...αναφορές. Εχουμε όμως το σύμβολο...τον λόγο του συμβόλου που και αυτός λόγος είναι και δη πανίσχυρος. Μια εικόνα, χίλιες λέξεις !!!

Και ο λόγος μας λέγει, ότι η δημιουργία και ο κόσμος μας και τα ρέστα είναι μια Στιγμή εμφανής...και στα πιό κάτω και απτή.

Η Ρύσις της στιγμής είναι το εκρεόμενο. Είναι η Σταγών...είναι ο Ερως, ο αυτός-καθαυτός Λόγος.
Και ο Ερως κρατά Vel-ος...και είναι του Πόρου και της Πενίας...

Το γιατί είναι σταγών (έχει συγκεκριμένο ''σχήμα'')...και γιατί εκρέει (ρύσις)...και το γιατί από τον ''πόρο'' έχουμε και προβολή, ανήκει στην κατανόηση της Τριαδικότητας του Θεού άμα τη έμφασή του και είναι σινδόνη πολλών παλιγεννεσιών.

Μια στιγμή έμφασης είναι όλα, με απειροστή δύναμη ύπαρξης.

Τουτεστιν το αφανές (Νύκτα) με το εμφανές (Φάνης)κάνουν το ΕΝ...προκειμένου να κάνουν δημιουργία, να κάνουν κόσμο. Και σε όλο το story παίζουν και στα ψηλά και στα χαμηλά με αντιπροσώπους τους. Για αυτό μιλάμε για εννάδες.

π.χ.

Αντιπρόσωπος της Νύκτας είναι η Γαία...και πιό κάτω η Γη...και πιό κάτω η γη

Οπως ας πούμε και ο Ουρανός είναι αντιπρόσωπος του Φάνητος (από Εν με την Γαία...μετά χωρίζουν σε ξέχωρα βασίλεια)...και μετά ο Υπερίων κ.λ.π.

Ο Νους, έπεται τρόπο τινά (πάλι τελείως λάθος).

Εν άναρθρο είναι η λεγόμενη Θεότης. Παντελώς άγνωστη, μη περιγραφόμενη, χωρίς όνομα...και τέλος. Δεν μπορούμε να πούμε απολύτως τίποτα. Αν μπορούσαμε...όπως και άλλοι φίλοι αναρωτιούνται, απλά θα ήταν εντός της δημιουργίας θεός ή κοσμικός θεός...οπότε και προφανώς θα ήταν πεπερασμένος κ.λ.π.

Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι το εξής. Εν...πάει μαζί με την να το πούμε ακτινοβολία του και το γένημά του. Δεν είναι χώρια...Δεν υπάρχει σειρά...γιατί είναι πέρα από τον Χρόνο ο Θεός.

Το πως θα γίνει η Δημιουργία είναι μιά αεί (πάλι λάθος) τελεσθείσα πράξη...για το ΕΝ(άναρθο)(βλ. Θείον Παράδειγμα). Και αυτό γιατί δεν νοείται χωρίς το προαναφερθέν της στιγμής.

Κοινώς...ΕΝ...είναι πέρα από αφανή και εμφανή δημιουργία, αλλά ένα μέρος του (εμφανές σε σχέση με το πέρα από αφανές και εμφανές) ανήκει στην αφανή.

Για αυτό λέμε Φάνης-Νύκτα ΕΝ (δυικώς όχι δυαδικώς). Εμφανής (Φάνης) δημιουργία-Αφανής (Νύκτα) δημιουργία ΕΝ.

Συνεχίζεται...

Ανώνυμος είπε...

Ο Φάνης είναι το Πέρας. Είναι σαν να λέμε Πέρας-Απειρία (πρώτιστη κατάσταση Νύκτας...ως γονικός χωροχρόνος αδιαφοροποίητος)ΕΝ.

Παρόλα αυτά...δεν νοείται ΕΝ...χωρίς το ''αεί τελεσθείσα πράξις''. Πάει μαζί με την έμφαση του...την απολύτως αφανή για το δικό μας επίπεδο κατανόησης (υπάρχουν αφανή ορατά, αφανή αόρατο και εμφανή ορατό και εμφανή αόρατα).

Για αυτό λέμε ότι ο Πατήρ είναι προ του Δημιουργού.
Ο Δημιουργός είναι γέννημα (ρύσις).

Και υπάρχει και η ακτινοβολία του Πατρός ως...πήγασος, ως πρόβλημα (προβολή) που είναι και επιστρεπτική.

Οπότε δεν μπορούμε να πούμε απολύτως τίποτα για το ΕΝ. Αν πούμε κάτι...το θέτουμε στην δημιουργία. Ούτε ακίνητο, ούτε κινητό...ούτε τίποτα.

Μπορούμε να πούμε όμως...για το σχετικό Εν. Το Εν...με άρθρο. Γιατί έχοντας αυτό την σφραγίδα του Πατρός, είναι πατέρας και του εαυτού του.

Ο Λόγος...του Ενός...είναι Ην ως προς αυτόν, αλλά δεν είναι ξέχωρος. Είναι ομοούσιος και αδιάσπαστος. Ακτίνα Του, Είναι...και ο Φάνης είναι αυτό-καθαυτό το Είναι. Γι' αυτό λέμε...βασιλεύων προ του άναρχου φωτός....που ψάχνει ο φίλος μου ο ΚΔ.

Και όντως αν κολλήσει ο Νους μας στο Εν...μπορεί να μείνει χρόνια εκεί.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΝ(το απόλυτον)._

Ως εκ τούτου, δεν έχει κανένα νόημα...η αποκρυπτογράφησις των νοημάτων του...που κάνουν δημιουργία και κόσμο.

Υπάρχει Νους..του εν-κε-φάλου, υπάρχει Νους...της καρδίας

και υπάρχει Νους...του κατω-κε-φάλου

Το Α-νόητον...δεν έχει αριθμητική δύναμη. Αριθμεί, αλλά δεν αριθμείται. Είναι το μέσο...πύκνωσης και αραίωσης αλλά και ο αντίστοιχος συντελεστής τους.

Ο Αήρ...πυκώνει και αραιώνει. Πύκνωσις και αραίωσις σημαίνει...''διαταραχή'' του αδιαφοροποίητου...Ενός.

Δηλαδή...μιά heavy metal ball...προφανώς θα πάει μαζί με το πιό ''πυρώδες'' πυρ...να στο πώ ωμά και αρκούντως αποκαλυπτικά. Αυτό είναι η Εναντιότητα.

Συνεχίζεται...

Ανώνυμος είπε...


Μιά...πιό γήινη ball...θα πάει με λιγότερο πυρώδες...πυρ.

Δια πυρός και δια σιδήρου δεν διαμορφώνεται αρχικώς ο πλανήτης...προκειμένου να γίνει η μικρή μας υπέροχη γαλάζια σφαίρα (αντίθεσις) ?

Οταν η σφαίρα κοσμηθεί...θα γίνει τελειότης (αρμονία)...οπότε και θα καταστεί αφανής...αν μπορούσε κάποιος παρατηρητής να την παρατηρεί από το private τηλεσκόπιό του κάπου στα πέριξ του ηλιακού συστήματος.

Ο Αήρ και ο Ανόητος είναι ο ζερό των Ταρώ. Και ο Α-Νοητός ήλιος είναι αυτός που λάμπει πίσω από τον τρελλό όταν ετοιμάζεται για το επιστρεπτικό άλμα του...παρόλα αυτά...όμως ενίοτε γίνεται και Shin...πύρ

μάντεψε πότε

Ανάσα σημαίνει...εισπνοή και εκπνοή...

Δεν είναι απλότητα...του Ενός, είναι Τελειότητα. Η Προδιαγραφή που θα λέγαμε μιας Ν Κατανομής.

Οταν υπάρχει ''καμπάνα''...υπάρχει και έμφασις και απτότης.

Και όπως λένε και οι στατιστικολόγοι...ουδείς θέλει να πιάσει την προδιαγραφή...άμα την πιάσουμε λένε, θα είμαστε μηχανές και όχι άνθρωποι χεχεχε που θα έλεγε και κάποιος άλλος.

Αυτό που λες για τον Νου...είναι και το ''πρόβλημά'' του τρόπο τινά. Δεν αντιλαμβάνεται ότι πίσω από αυτόν...είναι η Καρδία !!!

η μυστική καρδιά που λέγω στον εργολάβο να ψάξει στο Παρίσι σε σχέση με τον Παρνασσό και την Αμυνα...

(το αποδίδουν πολύ ωραία στο μάτριξ οι βασόβσκι)

Για να μιλήσουμε για το τι είναι Ιδέες πρέπει να δούμε αφενός τι δυνάμεις δρούν στην ρύση και αφετέρου την διαφορά μεταξύ Δύναμης και Ενέργειας.

Επίσης...πρέπει να μιλήσουμε για τον απαγορευμένο κρατήρα...οπότε να δώσουμε και ορισμό της ψυχής.

Δύσκολα πράματα αυτά...και η εκλαϊκευση είναι φοβερό και κακό πράμα.

Αυτό που μπορώ να σου πω, είναι ότι ο Νοητός Κόσμος...είναι η πηγή του Νοερού που με την σειρά του είναι η πηγή...του Αισθητού...που με την σειρά του είναι πηγή του Μερικού (μέρος του αισθητού ορατός για εμάς).

Το τι γίνεται στην πηγή...πως δρουν δυνάμεις και ενέργειες...είναι δύσκολο να εξηγηθεί εδώ.

Μπορώ να σου πω όμως, ότι η απόληξη μιάς ακτίνας του Νοητού...είναι ένας Νοερός Ηλιος.

Συνεχίζεται...

Ανώνυμος είπε...


Αυτό που λές περί του Οντος...κατά Πλωτίνο δεν είναι έτσι απλό (νόηση και νοούμενο και καθαρίσαμε). Πρέπει να ορίσουμε την γαιώδη προβολή, πρέπει να ορίσουμε την όραση και το όραμα.

Πρέπει να αναλύσουμε τι σημαίνει η εμφάνιση του Οντος εν Γαία και Ουρανώ. Μπορείς να ζωγραφίζεις το Ον ? Εδώ είναι το θέμα. Αν μπορούσες θα έβλεπες και το τι είναι Ψυχή (η εκάστοτε)...και θα σου λυνόντουσαν οι απορίες.

Η Ψυχή είναι...και Μεσολλόγι...παίζει δηλαδή τον ρόλο του μέσου παράγοντος...μεταξύ των εναντιοτήτων...προκειμένου να τις κάνει αντιθέσεις. Είναι το δοχείο πως να το πούμε κοσμήσεως...και όχι μόνο. Αρχικώς είναι και κρατήρ...και στα κάτω τα εδώ είναι και νους.

Τι είναι αντανάκλαση ? Τι πέφτει που και πως αντανακλάται...διαθλάται κ.λ.π. ? Με τι μοίρες που τις ψάχνει αδίκως με τον τρόπο που το κάνει ο φίλος μου ο εργολάβος ?...όσο φιμπονάτσι και να ρίξει (μεγάλη κλείς)

Τι σημαίνει πόλωση ?
Τι είναι πόλος ?

Θέλει πολλή ορολογία και καλή ζωγραφική...και γεωμετρία.
Δεν είναι θέμα δηλαδή παίχνιων με τις λέξεις. Κάθε λέξη αποδίδει τρομερά μυστικά...με τα σχήματα των γραμμάτων της...και τις δονήσεις των αριθμών της (όπου υπάρχει δόνηση...υπάρχει και κίνηση).

και πριν μπούμε επίσης σε μιά τέτοια κουβέντα...θα πρέπει να ξέρουμε και τα γένη του Οντος, και τις κινήσεις...του φωτός-πυρός...τους δαχτύλιους δηλαδή των ''περατικών''...καρα-βιών

θα πρέπει να ξέρουμε τι είναι ουσία, τί είναι στάσις, τι ταυτότητα, τι ετερότητα, τι κίνησις


επίσης...άλλο οι Πλατωνικοί, άλλο οι Νεοπλατωνικοί...και άλλο έκαστος εξ΄αυτούς.


Μάθε επίσης, χωρίς να μπορώ να σου καμμία απολύτως πηγή...ότι στα αρχαία μυστήρια το πρώτο που μαθαίνε, ήταν ότι ο Λόγος, γίνεται σάρξ. Το ξέρανε και στα Καβείρια και στα Ελευσίνια.

Αμα δεν γινότανε...δεν θα υπήρχανε έλλογα όντα. Τόσο απλά. Εκ των υστέρων το διαπιστώνεις αγαπητέ μου...και όχι μόνο.

Δεν υπάρχει ορολογία μετεμψύχωση...και σάρκωση είναι μια μπούρδα της εποχής. Παλιγεννεσία είναι ο όρος.

Εις το χρονικόν μπορεί να πούμε περισσότερα. Ζωγραφικά...πράματα και ουχί γλωσσολογικές μπερδεψοκορδέλες.

Καληνύχτα


ps-...σωστός και έμπειρος ο παραληρηματικός φαν του Ελιοτ

...όχι ακριβώς χορδή...

κομμάτι μαστιγίου...είναι πιό κοντά στην εικόνα ;-)

PANDAROS είπε...

Και ,μετα λεω εγω, πως γραφω πολλα,,χαχαχαχχαχαχαχ,,

στα εγραψα επιγραμματικα σεβομενος τον χωρο,[ και παλι προβληματιζομουν αν επρεπε να γραψω τοσο μεγαλα κειμενα]
γιαυτο ειπα οτι κινδυνευουμε να ξεφτυλιστουμε οταν μιλαμε για τετοια θεματα σε λιγες γραμμες

.γιατι και εσυ τα εγραψες επιγραμματικα,και κυριως στον αερα,,
σου ποσταρα τι εγραφες ...


,,παντως σημερα βλεπω πως εγραψες την διακηρυξη της 3ης διεθνους,χαχαχαχ πολυ πραμμα ,,,

θα απαντησω σε οσα μπορω να γνωριζω και καταλαβαινω γιατι μπλεκεσαι με κρατηρες,μεσολογγια και αλλα τινα ,,που δεν τα πολυκαταλαβαινω.

ομως πιστεψε με, τα βασικα τα καταλαβαινω καλα και διαφωνω σε παρα πολλα με αυτα που λες...
αλλωστε ειμαι κατα των μυστηριων των μυουμενων και των λοιπων ελιτιστικων ομαδων,,,ειλικρινα στο λεω τους εχω γραμμενους αδελφε αυτους και την μυστικη γνωση τους,
-ολα στο φως λοιπον και φως σε ολους ,οπως ακριβως γινεται σε αυτο το βημα του μποτιλια,,,,
ολα στον μυλο λοιπον και οτι αλεσει

Ανώνυμος είπε...

"Parnassisiens"

Ανώνυμος είπε...

PANDARE

ποτέ δεν υπήρξα μαρξιστής...θου κύριε

ούτε διακήρυξη...έγραψα
που να δεις πραγματικά διακηρύξεις

ούτε χρήζουν απαντήσεως τα γραφόμενα

μια εικόνα χίλιες λέξεις...αλλά για να βρεις γιατί το Μεσολόγγι είναι τέτοιο και είναι εκεί που είναι...πρέπει να δεις την εικόνα

αρκούντως διδακτική η γεωγραφία...και ισχυρότατη τεκμηρίωση ορθής φαντασίας

τα μυστήρια δεν έπαψαν να τελούνται
απλά στην εποχή μας δεν υπάρχει η ανάγκη μύησης προ Χριστόυ...που οδηγούσε με πλάγιο τρόπο στα Ηλίσια (μερική τοποθέτησις), αποφεύγοντας το τυφωνικό πυρ

πλέον υπάρχει τα σα εκ των σων
μεγαλύτερη μύηση δεν υπάρχει
και αυτή είναι αυστηρά ατομική
και εξ' αποκαλύψεως άνωθεν αυστηρά

ομάδες και τα ρέστα...νύχτα περπατούν, σκατά και λάσπες πατούν, ουσία και κλείδες μυστηρίων δεν κατέουν._

Η εκλαϊκευση επιμένω...είναι φοβερό πράμα και άρρωστη κατάσταση.
Παρόλα αυτά...ο νοών νοείτω

υπάρχει αυτοπροστασία...των Μεσολογγίων, των λόγγων και των χαραδρών

Στο φως λούζεται, όποιος το κερδίζει με τον άθλο του.
Το όλα στο φως...απλά ακυρώνει τον ολυμπιακό άθλο που πρέπει να κάνει όποιος θέλει να βγάλει μόνος του τον απαθανατισμό.

Κοινώς αν ξέραμα...και να τον λέγαμε...δεν θα τον καταλάβαινε ουδείς.

Τα αγαθά κόποις κτώνται κυριολεκτικώς...αγαπητέ.


ps-...ποιός κατοικεί στον Παρνασσό...? parnassisien

Ανώνυμος είπε...

ανωθι ανωνυμε την κρονια νωοτροπεια σου εχουν στην νασα και δεν βγαζουν τιποτα στο φως απο οτι βρισκουν στις αποστολες τους... εχουν φλωμωσει εναν ολοκληρο πλανητη στο ψεμμα και στο μουσι... ολα στο φως ρε και οποιος επιασεν επιασεν.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπάς τη ζωγραφική ή τη μουσική έστω και λίγο?
Θά δικαιολογούσες έναν όχλο εξαγριωμένων να κάνει ντού στον αγαπημένο σου ζωγράφο ή μουσικό -να τον πιάνει απ'το λαιμό και να του λέει"έλα δώ ρε λεμέ,πές μας τα μυστικά της τέχνης σου,κρόνιο σκουλήκι,προδότη του λαού,τα κρατάς για πάρτη σου εγωίσταρε

έλα ρε Μπάχ ,ρε Μόταρτ(ή έστω Κουτρουμπούση) αρχικρόνιε
και φτύστα κάτω τα μυστικά σου,ρυπαρό υποχείριο των ισχυρών,κάθεσαι και γράφεις τα κοτζέρτα και τίς φούγκες τις σένιες
να φοράνε εκείνοι τίς περούκες ακούουουγοντας
και μείς ξεροσταλιάζουμε στο απέξω και μάς έχει κόψει η νάσα τις παροχές πλην μιά στάλα

Και συγνώμη απ'όλους που επεμβαίνω έτσι,αλλά αυτή τη νοοτροπία τού τζάμπα όλα
ΟΧΙ
έστω και σαν τρίτος,σάν ακροατής
οφείλω να πώ ΟΧΙ
Ε,δε θα ζητήσουμε και το λόγο στον άλλο γιατί γράφει όσα γράφει και πόσα θα πει
προσωπικά,άν μ'αρέσει κάτι τ'ακούω
άν οχι το προσπερνάω
Υπάρχουν άγραφοι κανόνες στις συζητήσεις ,συχνά αυτό παραβιάζεται

Ανώνυμος είπε...

Βρωμάει κλώνος του κλώνου τον κλώνο, ω κλώνε ... πεπερομέντιε... υιέ του Λυκάωνος...